Bu Blogda Ara

27 Kasım 2010 Cumartesi

Kurtuluş Savaşı'nda Yunan'ı Denize Döktük Abi!..



  • Bu toprakların görüp göreceği en büyük savaş Çanakkale Savaşı'dır ama onu Osmanlı'nın savaşı olarak idrak ediyoruz..

Neyse,şehitliğe gittiğinizde yendiğimiz düşman askerlerinin mezarlarını görürsünüz.Anzak manzak hepsi var..

Oysa yıllarca bize kan kusturduğu söylenen Yunanlıların Anadolu'da mezarlığı yok.

Ben,bugüne dek bir tane Yunan mezarı görmedim!Acaba onlarla savaşmadık mı? Savaştıysak mezarları nerede?

Bizim tarihçilerimiz olayı zekice çözmüş : Kurtuluş Savaşı'nda Yunan askerini denize döktük diyorlar.Hadi onların dediklerini kabul edelim..

Peki hiç mi karaya vuranı yok bunların?Konuya kafa yormanın vakti geldi galiba!

Ben,sorumu sorup çekiliyorum ve tarihçileri göreve bekliyorum.Eyvallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder