Bu Blogda Ara

24 Kasım 2010 Çarşamba

Kendi kendimizi rezil ediyoruz...








Biz kendi kendimizi rezil ediyoruz...
Filmlerimizde ağalar var.Bütün köye kan kusturuyorlar.İstedikleri kızla yatıyorlar.Evet,bu filmler ülkemizde feodalizmin yıkılmasını ve şarkın gerçeklerini gözler önüne sürmeyi başardı ama Batı'nın gözünde pis bir imaj bıraktık..

*****
Siz hiç ekmek derdine düşmüş,bir bakkala veresiye yazdırmaya giderken tezgah altına çekilmiş,iğrenç tekliflerle karşılaşmış kahramanları Batı sinemasında gördünüz mü?

*****

Ya,filmlerdeki ev sahipleri? Kirasını ödeyemeyen ,kocasından boşanmış dört çocuk annesi kadınlara " Önemli değil,sen benim göynümü hoş tut,yeter " diyenleri?

*****
Kendi ellerimizle yapıyoruz,sonra da kalkıp birileri bizi eleştirince,kırılıp dökülüyoruz...

Bu durumda bizim çalmamız gereken türkü Neşet Ertaş'ın " Kendim ettim kendim buldum,gül bahçesi gibi sararıp soldum,eyvah..." türküsüdür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder